Smartson

Jag blev här om veckan vald till att bli en testpilot hos smartson:-)
Jätteroligt tycker jag att få testa nya saker:-D
Mitt första uppdrag blev att testa 3 st olika produkter från Semper småfolk och jag valde att testa Squeezy, djurkex och majspuffar
Squeezyn tyckte sonen var god....dock så kan jag tycka att det är lite lite i den:-)
Djurkexen och majspuffarna var det lite värre med tyvärr!
Så om jag ska poängsätta varorna 1-5 så blir det så här:

Squeezy: 3,5 - gott men lite väl dyrt med tanke på hur lite det finns
Djurkex: 0,5 - O,5 poäng enbart på grrund av utseendet:-D
Majspuffar: 0,5 - detsamma som med kexen....

Sorry Semper men inget jag kommer någonsin att lägga pengar på i alla fall;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0